Laadukkaat sisäovet, väliovet, pariovet ja liukuovet - mittatilaustyönä -

Pyydä tarjous: asiakaspalvelu@sisustusovet.fi

0

Ostoskorisi kaipaa tuotteita :)

Sopimus-, tilaus-, toimitus- ja takuuehdot

SEMPRE SISUSTUSOVET - LBI Finland Oy

Ehtojen pääkohdat: 

  • TILAUS: Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun koko kauppahinta on maksettu ja asiakaspalvelu@sisustusovet.fi on toimittanut tilausvahvistuksen.
  • TOIMITUSAIKA JA HINTA: Toimitusaika on 3-12 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät etäisyyden, toimitustavan ja määrän mukaan ja toimituskulu näkyy tilausvaiheessa verkkokaupan yhteenvetosivulla.
  • PERUUTTAMISOIKEUS; tuotteet tehdään tilauksen mukaisesti mittatilaustyönä, joten tilausvahvistuksen toimittamisen jälkeen tilaukselle ei ole peruuttamisoikeutta (KSL 6:16).
  • MAKSUTAVAT: Maksutapoina on käytössä verkkokaupassa yleisimmät verkkopankkimaksut sekä luottokorttimaksut. Voit maksaa myös pankkisiirtona tai pyytää tilauksestasi verkkolaskun. Tilatut tuotteet siirtyvät valmistukseen kun kauppahinta on maksettu ja tilausvahvistus lähetetty.
  • TOIMITUS: Toimitus tapahtuu Manner-Suomessa (pl. Lappi) painorajoittamattomille ja kuorma-autolla ajettavan tien varteen. Toimitukset vain mantereelle ja kuorma-autolla turvallisesti ajettavissa olevalle tielle. Lopullisen sijainnin ollessa Lapissa, tiealueen ulkopuolella, saaressa tai saaristossa, sovitaan toimitus asiakaspalvelun kanssa tapauskohtaisesti. Toimitusehto on autossa toimitusosoitteessa (DAP Incoterms 2010)
  • Nouto: Tuotteet on mahdollista myös noutaa Vantaan terminaalista, jolloin tilauksesta ei tule toimituskuluja. Valitse tällöin toimitustavaksi nouto.
  • TAKUU: SEMPRE Sisustusovilla on 2 vuoden takuu

Ehdot yksityiskohtaisesti:

  • Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä.
  • Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt
  • Tilauksen yhteydessä tilaajan tulee ilmoittaa nimi, toimitusosoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero. Tilaajan antamat asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
  • Sitova kauppasopimus syntyy tilaajan ja Sempre Sisustusovien / LBI Finland Oy:n välillä, kun Sempre Sisustusovet on vastaanottanut kauppahinnan sekä lähettänyt kirjallisen tilausvahvistuksen.
  • Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse asiakaspalvelu@sisustusovet.fi tai puhelimitse (041 313 8921). Tilaaja sitoutuu tarkistamaan tilausvahvistuksen.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on hinta, joka on esillä Sempre Sisustusovien verkkokaupassa. Yksittäisen tuotteen hinta voi vaihdella päivittäin. Lopullinen ja osapuolia sitova kokonaishinta näkyy tilausvaiheessa verkkokaupan yhteenvetosivulla. Tilauksen hinta sisältää kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Myyjä pidättää itselleen kaikki oikeudet tuotteita ja hintaa koskeviin muutoksiin. Tilaukseen lisätään toimituskulut. Toimituskulut määräytyvät etäisyyden, toimitustavan ja määrän mukaan ja toimituskulu näkyy tilausvaiheessa verkkokaupan yhteenvetosivulla.

Toimitus

Toimitusaika on pääsääntöisesti 3-12 viikkoa tilauksesta. 

  • TOIMITUS: Toimitus tapahtuu Manner-Suomessa (pl. Lappi) painorajoittamattomille ja kuorma-autolla ajettavan tien varteen. Toimitukset vain mantereelle ja kuorma-autolla turvallisesti ajettavissa olevalle tielle. Lopullisen sijainnin ollessa Lapissa, tiealueen ulkopuolella, saaressa tai saaristossa, sovitaan toimitus asiakaspalvelun kanssa tapauskohtaisesti. Toimitusehto on Autossa toimitusosoitteessa (DAP Incoterms 2010). Kuljetusliike sopii tilaajan kanssa jakelun tarkasta aikataulusta puhelimitse.
  • Nouto: Tuotteet on mahdollista myös noutaa Vantaan terminaalista, jolloin tilauksesta ei tule toimituskuluja. Valitse tällöin toimitustavaksi nouto

Maksutavat

Maksutapoina on käytössä verkkokaupassa yleisimmät verkkopankkimaksut sekä luottokorttimaksut. Voit maksaa myös pankkisiirtona tai pyytää tilauksestasi verkkolaskun. Tilaus siirtyy valmistukseen kun kauppahinta on maksettu ja tilausvahvistus lähetetty. Sempre Sisustusovien tuotteet tehdään mittatilaustyönä tilaajan tilauksen mukaisesti, joten tilausvahvistuksen toimittamisen jälkeen tilaukselle ei ole peruuttamisoikeutta.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

  

Peruuttaminen

Sempre Sisustusovet tehdään aina tilauksesta, asiakkaan tekemien valintojen mukaisesti, joten tilauksesta valmistettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa. Tarkistattehan huolellisesti tilauksesi mitat sekä valitsemasi materiaalit.

Kuluttajalla ei ole peruuttamisoikeutta, jos: (KSL 6:16) sopimus koskee tavaraa:

- Joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan vaatimusten mukaisesti

Sempre Sisustusovet ei vastaa asiakkaan virheellisistä tilauksista.

HUOM! Sempre Sisustusovien ovet, karmit, listat ja kynnykset eivät sisällä palautusoikeutta (KSL 6:16).

Vakiomuotoiset tuotteet, kuten kahvat, vetimet ja saranat on kuluttajalla oikeus peruuttaa pyytämällä peruuttamislomake asiakaspalvelusta tai muulla yksiselitteisellä tavalla viimeistään 14 päivän kuluttua (KSL 6:14) tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Pelkkä tavaran palauttaminen ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää, että ilmoitus on tehty.

Peruuttamisilmoitus tehdään pyytämällä sähköpostitse asiakaspalvelusta peruuttamislomaketta asiakaspalvelu@sisustusovet.fi Ilmoitukseen vastataan 48 tunnin sisällä. Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, peruuttamisilmoitus voidaan tehdä vielä ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen. (KSL 12:1e). 

Kuluttajan on pidettävä vastaanottamaansa tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä, jotta hänellä on oikeus saada suorittamansa maksu kokonaan takaisin peruuttamistilanteessa. (KSL 6:18)

Kuluttajalla on kuitenkin oikeus avata tai purkaa pakkaus, tarkastaa tavaran ominaisuudet ja toimivuus ja tutustua siihen samaan tapaan kuin myymälässä ilman, että se vaikuttaa peruuttamisoikeuteen. (HE 157/2013)

Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen vakiomuotoisten tavaroiden osalta, hänen on palautettava tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. (KSL 6:17) Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräajassa. Kuluttajan vastuulla on maksaa palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset. (HE 157/2013). Sempre Sisustusovilla ei ole asiakaspalautusta ja palautuskustannuksista vastaa asiakas.

Toimituksen vastaanottaminen

Ennen kuin toimitus kuitataan vastaanotetuksi, on tarkistettava pakkaus päällisin puolin kuljetusvaurioiden varalta. Jos pakkauksen havaitaan vaurioituneen, on tarkistettava ovatko tuotteet vaurioituneet. Jos tuotteet ovat vaurioituneet, vaurio on kirjattava rahtikirjaan. Jos mahdollista, ota myös kuva vauriosta / vaurioituneesta tuotteesta. Vaurioilmoitukset tulee lähettää viiveettä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sisustusovet.fi. Muista liittää ilmoitukseen ottamasi kuvat vaurioituneesta tuotteesta.

Reklamaatio

Tarkasta tuotteet välittömästi vastaanottamisen jälkeen. Mikäli teille on toimitettu väärä tai virheellinen tuote, kuuluu siitä ilmoittaa välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@sisustusovet.fi, , kuitenkin viimeistään 7 vrk sisällä. Otamme teihin viipymättä yhteyttä virheen korjaamiseksi. Virhe korjataan ensisijaisesti vaihtamalla tai korjaamalla virheellinen tavara kohtuullisessa ajassa.

Takuu

SEMPRE Sisutusovilla on 2 vuoden takuu.

Myyjän vastuu ei ulotu virheisiin, jotka ovat aiheutuneet tavanomaisesta kulumisesta tai ostajan tuottamuksesta. Valmistaja tai myyjä ei vastaa virheellisen varastoinnin, suojauksen, asennuksen tai huollon aiheuttamista vioista ja toimintahäiriöistä. 

Ylivoimainen este (Force majeure)

SEMPRE Sisustusovet ei vastaa tilauksen toimituksen estymisestä, vaikeutumisesta tai myöhästymisestä SEMPRE Sisustusovien vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- ja tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta.

Erimielisyydet tilaajan ja SEMPRE Sisustusovien / LBI Finland Oy:n välillä pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvottelemalla. Mikäli tämä ei onnistu, tilaaja voi ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan, joka voi sovitella riitaa, Mikäli tämäkään ei onnistu tilaaja voi viedä asian kuluttajariitalautakuntaan. Lautakuntakäsittely on molemmille osapuolille maksuton. Jos riita päätyy tuomioistuimeen, se käsitellään LBI Finland Oy:n kotipaikan käräjäoikeudessa.

 

 

Terms and conditions of contract, order, delivery and warranty

SEMPRE SISUSTUSOVET - LBI Finland Oy

 

Main points of the terms and conditions:

CONTRACT: The binding contract of sale will enter into force when the full purchase price has been paid and asiakaspalvelu@sisustusovet.fi has provided an order confirmation.

DELIVERY TIME AND PRICE: Delivery time is 3-12 weeks. Delivery costs are determined by distance, delivery method and quantity and will be displayed at the time of ordering on the e-commerce summary page.

RIGHT OF CANCELLATION; the products are made to order as bespoke items, so there is no right of cancellation once the order confirmation has been sent (KSL 6:16).

METHODS OF PAYMENT: The most common methods of payment used in the online shop are online banking and credit card payments. You can also pay by bank transfer or request an e-invoice for your order. The products ordered will be processed once the purchase price has been paid and the order confirmation has been sent.

DELIVERY. Deliveries only to the mainland and on roads that are safely drivable by lorry. In case of final location in Lapland, outside the road area, on an island or in the archipelago, the delivery will be agreed with the customer service on a case-by-case basis. The delivery term is on the truck at the delivery address (DAP Incoterms 2010)

Pick-up: It is also possible to pick up the products from the terminal in Vantaa, in which case there are no delivery charges. In this case, please select the delivery method of pick-up.

GUARANTEE: SEMPRE interior doors have a 2-year guarantee.

SEMEPRE has a two-year guarantee period of 2 years:

No registration is required to place an order.

Subscribers must be 18 years of age or older.

When ordering, the customer must provide his/her name, delivery address, e-mail address, postal address and telephone number. The customer information provided by the subscriber is confidential.

A binding sales contract is concluded between the customer and Sempre Sisustusovet / LBI Finland Oy when Sempre Sisustusovet has received the purchase price and sent a written order confirmation.

The communication between the parties takes place either by e-mail asiakaspalvelu@sisustusovet.fi or by telephone (041 313 8921). The customer undertakes to check the order confirmation.

Prices

The valid price is the price displayed in the Sempre Interior Doors online shop. The price of an individual product may vary from day to day. The final and binding total price will be displayed on the summary page of the online shop at the time of ordering. The price of the order includes VAT at the applicable rate. The Seller reserves all rights to modify the products and the price. Delivery charges will be added to the order. Delivery costs are determined by distance, delivery method and quantity and are displayed on the summary page of the online shop at the time of ordering.

 

Delivery

Delivery time is generally between 3 and 12 weeks from the date of order.

 

DELIVERY: Delivery is made in mainland Finland (excluding Lapland) to unloaded and truck-driven roads. Deliveries only to the mainland and on roads that are safely accessible by lorry. In case of final location in Lapland, outside the road area, on an island or in the archipelago, the delivery will be agreed with the customer service on a case-by-case basis. The delivery term is Autos at the delivery address (DAP Incoterms 2010). The delivery company will agree with the subscriber on the exact delivery schedule by telephone.

Pick-up: It is also possible to pick up the products from the terminal in Vantaa, in which case there are no delivery charges. In this case, please choose the delivery method of pick-up.

Payment methods

The most common payment methods used in the online store are online bank payments and credit card payments. You can also pay by bank transfer or request an online invoice for your order. The order will be processed once the purchase price has been paid and the order confirmation has been sent. Sempre Interior Doors products are made to measure in accordance with the customer's order, so there is no right of withdrawal after the order confirmation has been sent.

 

Cancellation

Sempre Interior Doors are always made to order, according to the choices made by the customer, so products made to order cannot be returned or exchanged. Please check carefully the dimensions of your order and the materials you have chosen.

 

The consumer has no right of withdrawal if:

 

- Which is manufactured or modified according to the consumer's requirements.

 

Sempre Interior Doors is not responsible for incorrect orders placed by the customer.

 

NOTE! Sempre Interior Doors' doors, frames, mouldings and thresholds do not include a right of return (KSL 6:16).

For standard products such as handles, pulls and hinges, the consumer has the right to cancel by requesting a cancellation form from customer service or by any other explicit means within 14 days (KSL 6:14) after receipt of the goods or the last delivery. The mere return of the goods without a separate notice of withdrawal is not sufficient. It is the consumer's responsibility to prove that the notification has been made, if necessary.

 

Cancellation notifications are made by emailing Customer Service and requesting a cancellation form asiakaspalvelu@sisustusovet.fi. A response will be sent within 48 hours. If the last day of the cancellation period is a Saturday or a public holiday, the cancellation can still be made on the first working day after the last day. (KSL 12:1e).

 

The consumer must keep the goods received substantially unchanged and irreducible in order to be entitled to a full refund in the event of cancellation. (KSL 6:18)

 

However, the consumer has the right to open or unpack the goods, check their characteristics and functionality and inspect them in the same way as in the shop, without affecting the right of withdrawal. (HE 157/2013)

 

If the consumer withdraws from a contract for standard goods, he must return the goods without delay and no later than 14 days after the notice of withdrawal has been given. (KSL 6:17) It is the consumer's responsibility to show, for example by means of a return receipt, that the goods have been returned within the time limit. (HE 157/2013). Sempre Interior Doors does not have a customer return policy and the return costs are borne by the customer.

 

Receipt of delivery

Before acknowledging receipt of the delivery, the packaging must be checked on all sides for damage in transit. If the packaging is found to be damaged, a check must be made to see whether the products are damaged. If the products are damaged, the damage must be recorded in the consignment note. If possible, also take a picture of the damage/damaged product. Damage reports should be sent without delay by e-mail to asiakaspalvelu@sisustusovet.fi. Remember to include photos of the damaged product with your report.

 

Complaint to

Please check the products immediately upon receipt. If you have received a wrong or defective product, you should immediately report it to asiakaspalvelu@sisustusovet.fi, but within 7 days at the latest. We will contact you immediately to correct the error. The defect will be corrected in the first instance by replacing or repairing the defective goods within a reasonable time.

 

Warranty

SEMPRE Interior Doors have a 2-year warranty.

 

The seller's liability does not extend to defects caused by normal wear and tear or by the buyer's negligence. Neither the manufacturer nor the seller shall be liable for defects and malfunctions caused by improper storage, protection, installation or maintenance.

 

Force majeure

SEMPRE Interior Doors shall not be liable for any impediment, hindrance or delay in the delivery of the order beyond the control of SEMPRE Interior Doors, such as war, natural disaster, embargo on export or import, decision of a public authority, disruption of public transport or similar.

 

Disputes between the customer and SEMPRE Sisustusovien / LBI Finland Oy shall be resolved primarily by negotiation. If this is not possible, the customer can contact a consumer advisory service, which can mediate the dispute. If this is not successful either, the customer can refer the matter to the Consumer Disputes Board. The hearing before the Consumer Disputes Board is free of charge for both parties. If the dispute ends up in court, it will be dealt with by the district court of LBI Finland Oy's seat.